Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Unlock additional cosmetics for Chai and the crew, inspired by the looks of their fellow teammates! The Teamplay Costume Pack features six cosmetic outfits - one for each character - in the style of one of their allies, including an 808-themed outfit set for Chai with interchangeable costume parts and matching guitar.
Switch up your team's looks with the Teamplay Costume Pack today! Upon purchase, your unlocked cosmetics can be accessed via the Hideout in-game.
Note: The Teamplay Costume Pack is available subject to purchase and contains content not included in the base game or the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH base game is required to access the Teamplay Costume Pack.