Hi-Fi RUSH: Teamplay Kostüm Paketi
Chai ve ekip için takım arkadaşlarından esinlenilmiş ilave kozmetikler aç! Değiştirilebilir kostüm parçaları ve uyumlu bir gitarla Chai için 808 temalı bir kıyafet setinin de bulunduğu Teamplay Kostüm Paketi, her karakter için birer kostümden oluşan ve müttefiklerinin tarzını taşıyan altı kozmetik kıyafet içeriyor.
Teamplay Kostüm Paketi'yle takımının görünümüne hemen renk kat! Satın alımdan sonra açılan kozmetiklerine oyun içindeki Sığınak (Hideout) aracılığıyla erişebilirsin.
Not: Teamplay Kostüm Paketi satın alınarak erişilebilir ve içinde ana oyunda veya Hi-Fi RUSH Deluxe Edition'da bulunmayan içerikler vardır. Teamplay Kostüm Paketi'ne erişmek için Hi-Fi RUSH ana oyunu gereklidir.