Hi-Fi RUSH: Traditional Garb Costume Pack
Fit out the Hi-Fi RUSH gang with looks inspired by the past with the Traditional Garb Costume Pack! Rockstars don't always wear ripped jeans, you know.
Add some sophistication with cosmetic outfits for your team in Hi-Fi RUSH! The Traditional Garb Costume Pack features a new outfit for each of the six heroes, including a feudal lord-inspired outfit for Chai with matching guitar!
Show your foes that a rockstar looks good in any era with the Traditional Garb Costume Pack! Upon purchase, your unlocked cosmetics can be accessed via the Hideout in-game.
Note: The Traditional Garb Costume Pack is available subject to purchase and contains content not included in the base game or the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH base game is required to access the Traditional Garb Costume Pack.