Hi-Fi RUSH: Traditional Garb Kostüm Paketi
Traditional Garb Kostüm Paketi'yle Hi-Fi RUSH ekibini geçmişten esinlenilmiş görünümlerle donat! Rock yıldızları da sürekli yırtık pantolonlar giymiyor sonuçta.
Hi-Fi RUSH'ta kozmetik kıyafetlerle takımına biraz zevk kat! Chai için feodal lordlardan esinlenilmiş bir kıyafet ve uyumlu bir gitarın bulunduğu Traditional Garb Kostüm Paketi, altı kahraman için de yeni bir kıyafet içeriyor!
Traditional Garb Kostüm Paketi'yle düşmanlarına bir rock yıldızının her çağda güzel görünebileceğini göster! Satın alımdan sonra açılan kozmetiklerine oyun içindeki Sığınak (Hideout) aracılığıyla erişebilirsin.
Not: Traditional Garb Kostüm Paketi satın alınarak erişilebilir ve içinde ana oyunda veya Hi-Fi RUSH Deluxe Edition'da bulunmayan içerikler vardır. Traditional Garb Kostüm Paketi'ne erişmek için Hi-Fi RUSH ana oyunu gereklidir.