High On Life 2
Her şeyi riske atıp en sevdiğin tür olan insanları tehlikeye adan intergalaktik kötüleri tekrar alaşağı edecek cesaretin var mı?
High On Life geri dönüyor! Birbirinden tuhaf, çok sevilen uzaylı serserilerden oluşan ekibinle birlikte ateş ederek, bıçaklayarak ve kaykayınla kayarak galaksinin dört bir yanındaki tehlikeli ama büyüleyici dünyalarda yol alacak, İNSAN HAYATINA fiyat etiketi koymaya çalışan KÖTÜ ilaç devini havaya uçurmak için savaş vereceksin!