Highwater
Highwater to niezwykła gra przygodowa 3D z izometrycznym, turowym systemem walki, osadzona w zalanym wodą postapokaliptycznym świecie. Pływaj łódką, odkrywaj wyspy, znajduj nowych sojuszników do pomocy i przeżyj niezwykłą historię przyjaźni podczas tej melancholijnej, klimatycznej ucieczki.
W Wielkiej Katastrofie Klimatycznej zalany wodą region Hightower stał się swego rodzaju bezpieczną strefą pomiędzy dwoma suchymi regionami: niemal całkowicie spustoszoną Strefą Wojenną i ufortyfikowanym miastem Alphaville, za murami którego mieszkają ci obrzydliwie bogaci.
Ponieważ życie na Ziemi zdaje się chylić ku końcowi, a plotki o ucieczce na Marsa zaczynają się pojawiać coraz powszechniej, Nikos rozpoczyna ryzykowną podróż, zabierając przy okazji swoich przyjaciół. Najpierw rusza do Hightower, potem dalej, ku nieprzystępnej granicy Alphaville, walcząc w trakcie podróży z rebeliantami i kradnąc jedzenie. Czy Nikos i jego przyjaciele dotrą na czas do rakiety?
Ciekawe spojrzenie na wodny świat na zalanej planecie. Z humorem, determinacją i przy paru niezłych kawałkach Nikos wraz z przyjaciółmi będą wspólnie przemierzać i odkrywać to wodne środowisko podczas podróży, której celem będzie ewakuacja na Marsa i rozpoczęcie nowego życia.
Walcz z wrogami w klasycznym turowym systemie, gdzie tylko dobra taktyka i rozwiązywanie łamigłówek pomogą ci wyjść cało z opresji. Nawiązuj interakcje ze środowiskiem i przedmiotami wokół siebie: przewróć drzewo, popchnij wózek sklepowy na wroga albo schowaj się za przewróconym samochodem, aby zyskać przewagę.
Świat może zmierzać ku końcowi, ale zawsze jest czas, by posłuchać kilku dobrych kawałków. Gdy żeglujesz, Pirackie Radio z Highwater jest głównym źródłem nie tylko wyjątkowej muzyki, ale także przydatnych komentarzy w walce o przetrwanie.