Highwater
Yeryüzü sular altında ve gezegen kaderine terk edilmiş ama hâlâ manzaranın tadını çıkaracak zaman var. Bu hikâye odaklı macera oyununda kaçış şansı için savaşmak zorunda olan Nikos ve arkadaşlarını sularla kaplı Highwater ve ötesindeki dünyada yönlendir.
Büyük İklim Felaketi sırasında Hightower’ın sularla kaplanan bölgesi iki kuru bölge arasındaki güvenli alan haline gelmişti. Bu iki kuru bölgeden biri neredeyse bütünüyle talan olmuş Savaş Bölgesi, diğeri ise dev duvarlar arkasında ultra zenginlerin yaşadığı müstahkem Alphaville şehriydi.
Nikos, insanlar için yaşanmaz hale gelen Yeryüzü ve etrafta dolaşan Mars’a kaçış dedikoduları eşliğinde, yol boyu arkadaşlar topladığı riskli bir yolculuğa başlar. Yol boyunca isyancılarla savaşan ve yiyecek çalan Nikos'un amacı önce Hightower'a gitmek, ardından da Alphaville'in aşılmaz sınırını geçmektir. Acaba Nikos ve arkadaşları rokete zamanında gizlice girmeyi başarabilecek mi?
Nikos ve arkadaşları mizah, kararlılık ve bazı harika melodiler eşliğinde çevrelerindeki suyla dolu ortamı keşfetmek için birlikte çalışacak ve Mars'a gidip yeni bir hayata başlamak için bir maceraya atılacak.
Belki dünyanın sonu geliyor ama güzel melodilerin tadını çıkarmak için hâlâ zaman var. Suda gezinirken Highwater Korsan Radyosu yalnızca benzersiz ve özgün müziğin değil, aynı zamanda hayatta kalmaya dair yorumların da ana kaynağıdır.