Highway Driving Demo
Highway Driving is 3D racing game for everyone. Players will be amazed with the overall gaming experience in this game. There are various different tracks and game modes in the game. Players can select many different types of vehicles.
3D Racing game for everyone.
2. Infinite racing tracks with different modes. (1 Race track is available in free Version. Buy Full Version to unlock all tracks.
3. Various different vehicles are available for the player to choose from. (2 Vehicles are available as free in Demo version)
4. Proper score system and some features can be unlocked with money earned in game.