Highway Driving Demo
Highway Driving to gra wyścigowa 3D dla każdego. Gracze będą zaskoczeni ogólnymi wrażeniami z gry w tej grze. W grze dostępnych jest wiele różnych torów i trybów gry. Gracze mogą wybierać wiele różnych typów pojazdów.
3. Gracz może wybierać spośród różnych pojazdów. (2 pojazdy są dostępne bezpłatnie w wersji demonstracyjnej)