Hit and Boom
Hit and Boom savaş alanına tepeden baktığınız, tutturduğunuz her yetenek atışıyla rakibinizi canından bezdirdiğiniz, MOBA & Battle Royale oyun türü mekanikleri birleştirilerek geliştirilen ücretsiz bir oyundur.
Hit and Boom’da hem MOBA hem de Battle Royale oyunlardan aşina olduğunuz özellikleri bir arada bulacaksınız. İki türünde en iyi özelliklerini tek bir oyunda buluşturarak iki kat eğlence, adrenalin ve aksiyon kazandırıyoruz.
10 kişilik standart bir MOBA haritasını düşünün. Şimdi o haritayı 4 ile çarpın. Eşittir Hit and Boom Savaş Alanı! Bu devasa haritada sonsuz strateji yapma imkanınız olacak. Dakikalarca tek bir koridorda aynı rakiple mücadele etmek zorunda değilsiniz. Her maçta farklı bölge, her maçta farklı taktik, her maçta farklı rota. İlk maçlarınızda Hit and Boom haritasında kendinizi turist gibi hissedebilirsiniz ama haritayı keşfettikçe takımınızın turist rehberi olacaksınız. Grubunuzu kaybetmeyin!
Yüzlerce karakterin huyunu suyunu öğrenip, onların suyuna gitmeye çalışmaktansa; favori karakterlerinizin silahlarla değişen yeteneklerine hakim olmanız yeterli olacak. Hit and Boom karakterleri kendine özgü birden fazla silaha sahiptir. Takımınızın neye ihtiyacı var? Yakın mesafe stili, uzak mesafe saldırıları, daha fazla mobilite? Bunun için sadece maça girmeden önce takımınıza en uygun karakteri ve o karakterin silahlarından birini seçmeniz yeterli.
Her maçta kısıtlı ve kendini tekrar eden stratejiler yüzünden tüm maçlarda aynı senaryoyu yaşamak sıkıcı oluyor. Hit and Boom’un sahip olduğu harita, karakter, silah ve mekanikler sayesinde bu sorunu ortadan kaldırdık. Her maçta farklı stratejiler uygulayıp oyun keyfini kat ve kat artırabilirsiniz.
Zavallı minyonlar… Her oyunda zulüm gördüler, yok edildiler, gasp edildiler, alay edildiler. Büyük kahramanlık hikayeleri de yok değil tabi. Ne maçlar çevirdiler, ne skorlar aldılar. Ancak artık yoruldular. Oyuncular da yoruldu. Kes kes bitmiyor. Hit and Boom savaş alanında minyonlar yok. Minyonları Hit and Boom’da bir gün bile çalışmadan emekli ettik. Biz onların emekli maaşlarını öderiz. Siz minyon kasma derdini düşünmeden savaş alanında kıyasıya bir mücadeleye girin. Minyonlar bizde.
Orman kampları için takım arkadaşlarınız ile kavga etmenize hiç gerek yok. Çünkü Hit and Boom’da her yer kamp! Haritada bulunan kamplarda altın ve güçlendirme veren yaratıkları avlayın; gücünüze güç katın. Ganimetler ve güçlendirmeler tüm takıma bölüştürülür. 2 altın için kavga etmeyin. Eğer kamp yapmayı sevmiyorsanız, “Ben çadırla, çiçekle, böcekle uğraşamam” diyorsanız; o halde rakip avına çıkın. Ancak unutmayın! Kamplardaki yaratıkların size sağlayacağı güçlendirmeler rakiplerle olan mücadelenizde sizi daha avantajlı hale getirebilir.