Hitchhiker - Bir Gizem Oyunu
Unutulmuş otoyollarda geçen gizem oyunu Hitchhiker'da hedefiniz geçmişinize ait esrarları çözmek. Bu yolculuklarda ipuçları bulabilir ve ittifaklar oluşturabilirsiniz. Ancak hiçbir şey göründüğü gibi değil.
Yolculuğunuz devam ederken geçmişte yaşadığınız olayları çözecek ve sizi bekleyen tehlikelerle yüzleşeceksiniz. Hitchhiker, kendinizi bulmak için bilinmeyeni keşfetmeyi konu alan bir yolculuk hikâyesidir.