HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Edition
The HITMAN 3 Access Pass system allows you to access HITMAN 1 and HITMAN 2 locations in HITMAN 3.Purchasing or redeeming this Access Pass will grant access to the locations from 'HITMAN 1-GOTY Edition' in HITMAN 3. You must own HITMAN 3 to access this content.
Purchasing or redeeming this Access Pass will grant access to the locations from 'HITMAN 1 - GOTY Edition' in HITMAN 3.