HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 — Edycja Gry Roku
System Access Pass umożliwia posiadaczom gry HITMAN 3 dostęp do lokacji znanych z gier HITMAN 1 i HITMAN 2. Zakup lub odbiór systemu Access Pass da Ci również dostęp do lokacji z gry HITMAN 1 — Edycja Gry Roku. Aby uzyskać tę zawartość, musisz posiadać grę HITMAN 3.