HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Edition
HITMAN 3 Access Pass sistemi, HITMAN 1 ve HITMAN 2 konumlarına HITMAN 3'te erişmene olanak tanır. Bu Access Pass'i satın almak veya kullanmak, "HITMAN 1-GOTY Edition" konumlarına HITMAN 3'te erişim sağlar. Bu içeriğe erişim için HITMAN 3 sahibi olmalısın.
Bu Access Pass'i satın almak veya kullanmak, "HITMAN 1 - GOTY Edition" konumlarına HITMAN 3'te erişim sağlar.