HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 2 Standard
HITMAN 3 Access Pass sistemi, HITMAN 1 ve HITMAN 2 konumlarına HITMAN 3'te erişmene olanak tanıyarak Suikast Dünyası üçlemesinin tüm konumlarını HITMAN 3 içinden oynamanı mümkün kılar.
Bu Access Pass'i satın almak veya kullanmak, "HITMAN 2 - Standard Edition" konumlarına HITMAN 3'te erişim sağlar.