HITMAN 3 — Deluxe Edition
Śmierć czeka. Agent 47 powraca w grze HITMAN 3 — dramatycznym zakończeniu trylogii World of Assassination.
Do pobrania cyfrowej ścieżki dźwiękowej oraz cyfrowej książki „World of HITMAN” wymagany jest dostęp do Internetu oraz darmowe konto IOI. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej ioi.dk/ioi-account.