HITMAN 3 - Deluxe Edition
Ölüm Bekliyor. Ajan 47, Suikast Dünyası üçlemesinin heyecan dolu son bölümü olan HITMAN 3'te geri dönüyor. Deluxe Edition'daki Deluxe Paketi dâhilinde heyecan verici yeni içerikler bulunur.
Dijital oyun müziklerini ve dijital "World of Hitman" kitabını edinmek için ücretsiz bir IOI Hesabı ve internet bağlantısı gerekir. Daha fazla bilgi, ioi.dk/ioi-account adresinde.