FAQ
HITMAN World of Assassination features additional content in the form of Contracts, Suits, Weapons, and Items, available for purchase on the Epic Games Store.
HITMAN WOA owners are not required to purchase any additional content to gain access to HITMAN, HITMAN 2 and HITMAN 3 Campaign.
HITMAN WOA Part One owners gain access to the HITMAN Campaign and are also not required to purchase any additional content.
HITMAN WOA - Free Starter Pack is a free version that grants access to the title's ICA Facility location (Guided Training, Freeform Training, and The Final Test), “The Sebastian Principle," an escalation contract in Dubai, as well as periodical free access to rotating seasonal content and limited access to celebrity targets.
When playing HITMAN World of Assassination through the Epic Game Store, all in-app purchases are based on Epic Games’ payment platform.
The in-game store will transfer the user to the Epic Games Store to complete the purchase process. When playing on other platforms, different payment platforms may be used.