Często zadawane pytania
HITMAN World of Assassination zawiera dodatkową zawartość w postaci kontraktów, strojów, broni i przedmiotów, które można kupić w Epic Games Store.
Właściciele HITMAN WOA Part One uzyskują dostęp do kampanii HITMAN i nie muszą kupować żadnych dodatkowych zawartości.
HITMAN WOA – Free Starter Pack zapewnia stały dostęp do lokacji ICA Facility (szkolenie z przewodnikiem, szkolenie na własną rękę i test końcowy) oraz kontraktu eskalacyjnego „The Sebastian Principle” w Dubaju. Otrzymujesz także okresowy, darmowy dostęp do rotacyjnych treści sezonowych i ograniczony dostęp do celów celebrytów.
Podczas gry w HITMAN World of Assassination z poziomu Epic Games Store wszystkie płatności są przetwarzane za pośrednictwem platformy Epic Games.
Sklep w grze przekieruje użytkownika do Epic Games Store w celu sfinalizowania procesu zakupu. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.