HITMAN WOA - Patient Zero Requiem Pack
Lås op for en række kosmetiske effekter, der er inspireret af missionen The Harbinger Elusive Target, og få permanent adgang til The Contagion – en Arcade-kontrakt på to niveauer med The Harbinger Elusive Target.