HITMAN WOA - Patient Zero Requiem Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „The Harbinger” i zyskaj stały dostęp do The Contagion – dwupoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „The Harbinger”.