HITMAN WOA - Sarajevo Six Campaign Pack
HITMAN Suikast Dünyası'nda The Sarajevo Six harekâtına eriş ve CICADA adlı paramiliter bir birimin eski üyeleriyle ilgili bağımsız bir yan hikâyeyi anlatan altı bonus kontratı üstlen. Her hedef ölümcül, dikkatli ve iyi eğitimli olsa da Ajan 47'nin üstesinden gelemeyeceği bir şey değil.