HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 2: Pride
HITMAN 3: 7 Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. This pack includes Pride. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.