HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 3: Sloth
Act 3: Sloth HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins?