HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins?
This content pack includes Act 4: Lust. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.