HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah - 4. Bölüm: Şehvet
HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Özel günah temalı takım elbiseler al, eşsiz ödülleri açmak için yeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin?