HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards.
This content pack includes Act 7: Wrath. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.