HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah Koleksiyonu
HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Günah temalı özel takım elbiseler al ve eşsiz ödüller açmak için yepyeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin?