HITMAN WOA - The Banker Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „The Banker” i zyskaj stały dostęp do The Monarchique – dwupoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „The Banker”.