HITMAN WOA - The Banker Pack
The Banker bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç. The Banker bulunması zor hedefi içeren iki seviyelik Arcade kontrat The Monarchique'ye kalıcı erişim sağla.