HITMAN WOA - The Drop Pack
Unlock a series of cosmetics inspired by The Drop Elusive Target mission and gain permanent access to The Base - A Two level Arcade contract featuring The Drop Elusive Target.
And a set of cosmetics for the Freelancer Safehouse inspired by The Drop mission.