HITMAN WOA - The Drop Pack
The Drop bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç. The Drop bulunması zor hedefi içeren iki seviyelik Arcade kontrat The Base'e kalıcı erişim sağla.
The Drop bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş Freelancer Safehouse için kozmetik seti.