HITMAN WOA - The Getaway Pack
Getaway Pack indeholder flere genstande, som kan bruges i HITMAN World of Assassination.
Pakken indeholder en samling af tøj, våben og udstyr, som er inspireret af solrige luksusdestinationer, samt nye kosmetiske Freelancer Safehouse-genstande. Alt, som Agent 47 har brug for at en udføre den perfekte flugt.