HITMAN WOA - The Getaway Pack
The Getaway Pack includes several items that can be used in HITMAN World of Assassination.
This pack features a collection of outfits, weapons, and gear inspired by sun-soaked destinations and luxury getaways, as well as new Freelancer Safehouse cosmetics. Everything Agent 47 needs for the perfect escape.