HITMAN WOA - The Getaway Pack
Pakiet Getaway Pack obejmuje przedmioty do użycia w grze HITMAN World of Assassination.
Pakiet zawiera stroje, broń i ekwipunek inspirowane słonecznymi i luksusowymi miejscami oraz nowe akcesoria kosmetyczne z kryjówki Wolnego Strzelca – wszystko, czego Agent 47 potrzebuje do ucieczki doskonałej.