HITMAN WOA - The Splitter Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „The Splitter” i zyskaj stały dostęp do The Replication – dwupoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „The Splitter”.