HITMAN WOA - The Splitter Pack
The Splitter bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç. The Splitter bulunması zor hedefi içeren iki seviyelik Arcade kontrat The Replication'a kalıcı erişim sağla.