HITMAN WOA - The Undying Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „Nieśmiertelny” i zyskaj stały dostęp do Uroborosa – trzypoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „Nieśmiertelny”.