HITMAN WOA - The Undying Pack
The Undying bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç. The Undying bulunması zor hedefi içeren üç seviyelik Arcade kontrat Oroborous'a kalıcı erişim sağla.