HITMAN WOA - The Wizard Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „The Wizard” i zyskaj stały dostęp do The Pugilist – dwupoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „The Wizard”.