HITMAN WOA - The Wizard Pack
The Wizard bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç ve The Wizard bulunması zor hedefi içeren iki seviyelik Arcade kontrat The Pugilist'e kalıcı erişim sağla.