HITMAN 3 – Pakiet Trójcy
Pakiet Trójcy to 9 nowych przedmiotów, które można wykorzystać w grze HITMAN World of Assassination. Znajdziesz w nim trzy warianty pistoletu ICA19, walizkę Agenta 47 i klastyczny garnitur. Motywy każdego z przedmiotów nawiązują do gier z trylogii rozgrywającej się w świecie zabójstw.