HITMAN WOA - Trinity Pack
The Trinity Pack, HITMAN Suikast Dünyası'nda kullanılabilecek 9 öğe içeriyor. Bu öğe paketi, her biri Suikast Dünyası üçlemesinden bir oyunu temsil edecek temada olan üçer farklı ICA19 tabanca, Ajan 47'nin çantası ve klasik takım elbise içerir.