HITMAN WOA Free Demo ft. Eminem vs. Slim Shady
Zostań Agentem 47 i ZA DARMO zobacz początki trylogii rozgrywającej się w świecie zabójstw. Rozpocznij przygodę jako nowicjusz i spotkaj się z koordynatorką w placówce szkoleniowej, by zostać agentem ICA.