HITMAN WOA - World Champions Pack
The World Champions Pack includes several items that can be used in HITMAN World of Assassination.
This pack features a variety of outfits, weapons, and gear inspired by iconic sport disciplines from around the world, each designed to bring a competitive edge to your missions.