HITMAN WOA - World Champions Pack
World Champions Pack indeholder flere genstande, som kan bruges i HITMAN World of Assassination.
Denne pakke består af et udvalg af outfits, våben og udstyr, der er inspireret af ikoniske sportsdiscipliner fra hele verden, og som hver især er designet til at give dig en konkurrencemæssig fordel på dine missioner.