HITMAN WOA - World Champions Pack
The World Champions Pack'te HITMAN World of Assassination'da kullanılabilecek birkaç eşya var.
Bu paket, tüm dünyanın simgeleşmiş spor dallarından esinlenen çeşitli kıyafetler, silahlar ve eşyalar içeriyor. Hepsi, görevlerine biraz rekabet havası getirmek için tasarlandı.