HITMAN WOA - The Eminem vs. Slim Shady Pack
Odblokuj całą serię akcesoriów kosmetycznych zainspirowanych nieuchwytnym celem „The Reflection” i zyskaj stały dostęp do The Antithesis – dwupoziomowego kontraktu zręcznościowego obejmującego nieuchwytny cel „The Reflection”.