HITMAN WOA - The Eminem vs. Slim Shady Pack
The Reflection bulunması zor hedef görevinden esinlenilmiş kozmetik setini aç. The Reflection bulunması zor hedefi içeren iki seviyelik Arcade kontrat The Antithesis'e kalıcı erişim sağla.