Hob
Presented without text or dialogue, Hob’s story is revealed as you explore the planet and interact with the strange lifeforms that inhabit it.
Solve puzzles and repair the planet. The landscape will change before your eyes, opening new areas to uncover and explore.
Explore ruins, befriend sprites, and battle the rogue creatures that threaten their extinction.